کد مطلب: 425

پیش از اینکه شما را با فرآیند خرید یخچال صنعتی و انواع فریزرها آشنا کنیم، می خواهیم درباره تیم یخچال آنلاین نیز صحبت کنیم.

یخچال آنلاین را باید یکی از نمایندگی های معتبر ارائه تجهیزات برودتی و سرمایشی، انواع یخچال ها، تجهیزات قنادی و آشپزخانه صنعتی دانست. در صورتی که می خواهید وارد بیزینس رستوران داری، قنادی و کافی شاپ ها شوید بدون شک یکی از مهمترین تجهیزات مورد نیاز شما انواع وسایل سرمایشی و یخچال است که برای همه خرید و سفارش همه این موارد می توانید روی تیم حرفه ای ما حساب کنید. فروشگاه اینترنتی یخچال آنلاین نه تنها در زمینه سفارش ها، بلکه برای تازه واردان این بیزینس مشاوره انتخاب محصول مورد نیاز هم دارد. پس روی کمک ما حساب کرده و برای آشنایی بیشتر با تجهیزاتی که نیاز دارید، در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی با عملکرد تیم یخچال آنلاین

پیش از اینکه شما را با فرآیند خرید یخچال صنعتی و انواع فریزرها آشنا کنیم، می خواهیم درباره تیم یخچال آنلاین نیز صحبت کنیم. تیم ما از قدیمی ترین تجار و بازرگانان این حوزه تشکیل شده و در راستای هماهنگی با نیازهای بازار به تازگی شکل آنلاین و اینترنتی گرفته تا بتواند شرایط خرید و سفارش آنلاین را نیز فراهم کند و مشتریانی را نه تنها در تهران، بلکه سراسر ایران و حتی دنیا راضی نگه دارد.

دفتر یخچال آنلاین نیز در تهران، میدان شهدا واقع شده و شما می توانید در مجتمع پارس قبل از چهارراه دروازه دولاب در مجتمع پارس طبقه ۸ تیم ما را ملاقات کنید.

در راستای راه اندازی فروشگاه اینترنتی تیم ما با تجاربی که در طی سالهای گذشته در زمینه فروش و خرید فریزر صنعتی و انواع یخچال ها داشته، پا به عرصه گذاشته و شرایطی را فراهم کرده تا با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا، فناوری های جدید در زمینه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و قنادی های بزرگ دنیا، آخرین نوآوری ها و دستاورد ها را وارد بازار ایران کند و برای تسهیل این روش نیز قصد بهره بردن خدمات فروشگاه آنلاین را دارد. به همین منظور پلتفرم خرید آنلاین را فراهم کرده تا با بهترین زیرساخت ها بدون نیاز به ملاقات های حضوری پی در پی با مشتریان، تازه واردان عرصه، تجار قدیمی و سرمایه گذاران در سراسر ایران کانکت شده و محصولات جدید را عرضه کند.

 

پلتفرم اینترنتی یخچال آنلاین

پلتفرم اینترنتی یخچال آنلاین شرایطی را برای خرید اینترنتی فراهم کرده و شما می توانید با مراجعه به این وبسایت عکس، معرفی محصول، ویژگی ها و قیمت آن را ببینید و در صورت نیاز سفارش خود را ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش، تیم پشتیبان با هماهنگی انبار محصول را به آدرس درج شده ارسال خواهد کرد. در ضمن شما این پروسه را از طریق کد رهگیری می تواند پیگیری کرده و یا در صورت نیاز با دفتر تماس حاصل کنید تا زمان دقیق دریافت سفارش را به شما اعلام کنیم.

راهنمای و مشاوره گرفتن از متخصصان

در صورتی که می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید، بهتر است پیش از سفارش هرگونه محصول بر اساس هدف بلند مدت و کوتاه مدتی که بیزینس شما دارد، فضای مورد اختیار و البته سرمایه ای که دارید با مشاوران ما صحبت کرده تا بدون هدر رفتن منابع مالی بتوانید یخچال ها و تجهیزاتی را که واقعا نیاز دارید، سفارش دهید. از سوی دیگر ما برای اهداف بلند مدت بیزینس شما و تجهیزات سرمایشی و برودتی که ممکن است در صورت گسترش کار به آن نیاز داشته باشید نیز شما را راهنمایی خواهیم کرد. پس نه تنها برای خرید بلکه برای راهنمایی تخصصی و حرفه ای روی تیم یخچال آنلاین حساب کنید.

 

حرفه ای ترین خدمات و پشتیبانی محصول

یخچال آنلاین بعد از راه اندازی فروشگاه اینترنتی چندین فاکتور دیگر را نیز مد نظر قرار داده و توانسته در همین راستا توجه مشتریان را جلب کرده و موجب رضایت بیشتر آنها شوید. یکی از مهمترین فاکتورهای فروشگاه اینترنتی ما درگاه اینترنتی و خرید آنلاین است. و در نتیجه شما در هر جای ایران که باشید به ویژه در شرایط فورس

می توانید یخچال یا دیگر تجهیزات سرمایشی مورد نیاز را سفارش داده و در لحظه هزینه آن را پرداخت کنید. یعد از پرداخت به شما کد پیگیری داده شده تا بتوانید سفارش را پیگیری کنید و البته ما نیز تحویل فوری کالا را تضمین می کنیم.

در انتها هم لازم است بابت ضمانت و گارانتی کالای سفارشی، خرید فریزر صنعتی و انواع تجهیزات سرمایشی و دیگر سفارش های خود مطمئن باشید زیرا تمامی این محصولات همراه با گارانتی معتبر است و نه تنها برای نصب بلکه برای کنترل کیفیت تجهیزات نیز ما به شما تعهد داریم.

 

قسمت های مختلف سایت یخچال آنلاین 

سایت یخچال آنلاین از قسمت های مختلفی تشکیل شده تا بتواند تمام نیازهای کاربری را مرتفع کرده و اخبار جدید را نیز به اطلاع برساند. مهمترین قسمت سایت یخچال آنلاین معرفی محصولات است. شما در این قسمت سایت در صورتی که با تجهیزات سرمایشی و برودتی آشنا نباشید، می توانید معرفی این تجهیزات را بخوانید.

یخچال آنلاین قسمت پیشنهادات ویژه هم دارد و در این بخش می توانید کالا و تجهیزاتی را که آفر و تخفیف ویژه دارند را ببینید، ویژگی های هر محصول را بخوانید و در صورت نیاز با توجه به تخفیف و قیمت خوبی که دارد، سفارش دهید. و در نهایت مهمترین قسمت پلتفرم اینترنتی یخچال آنلاین پر فروش ها است. در این قسمت ما کالاها و تجهیزاتی را که در هفته های گذشته و روزهای اخیر بیشترین فروش را داشته، معرفی کرده ایم. به این ترتیب می توانید با مطالعه این قسمت به لیست خرید همکاران و رقبای خود پی برده و برای تصمیم های بیزینسی، توسعه کار و موارد دیگر از این تجهیزات هم سفارش دهید. گاهی اوقات هم ممکن است تجهیزات سرمایشی در صورتی که طرفدار زیادی داشته و وارد لیست پرفروش شده، تخفیف ویژه داشته باشد و با قیمتی استثنایی و به صورت چند مورد محدود برای فروش معرفی شود. پس اگر می خواهید، این فرصت را از دست ندهید، سایت ما را به صورت مداوم دنبال کنید.

 

تجهیزات سرمایشی برای تمام کسب و کارها

تا اینجا به محصولات سرمایشی و یخچال هایی اشاره کردیم که برای قنادی ها، رستوران ها و کافی شاپ ها استفاده می شود. اما خوب است بدانید که تیم یخچال آنلاین یخچال های رومیزی، انواع یخچال های ایستاده و محصولات مشابه را نیز با تکیه بر فناوری روز دنیا و آخرین استانداردها روانه بازار کرده که شاید مورد نیاز بسیاری از شما باشد. این یخچال های ایستاده، یخچال های کوچک و تجهیزات سرمایشی رو میزی نه تنها برای فضای سوپر مارکت، بلکه برای ویلاها، خانه های بزرگ، تالارهای عروسی و باغ ها پیشنهاد می شود. در این صورت می توانید با خیال راحت از مهمانان در فضایی خصوصی پذیرایی کرده و برای نگهداری کیک و شیرینی و یا انواع نوشابه و آبمیوه دیگر نگران نباشید و آنها را در همین یخچال های کوچک تر که به صورت خانگی هم استفاده می شود، قرار دهید.

کنترل کیفیت و پشتیبانی تجهیزات

در انتهای معرفی تیم و فروشگاه اینترنتی یخچال آنلاین خوب است بدانید همانطور که در ابتدای بحث گفتیم، تجهیزات سرمایشی و برودتی یخچال آنلاین همراه با گارانتی ارائه می شود. بر همین اساس مشتریان و صاحبان کسب و کار می تواند به راحتی خرید کرده، نصب و راه اندازی تمامی تجهیزات را هم به ما بسپارند. یخچال آنلاین با تیمی از تکنسین ها و متخصصان حرفه ای برای نصب و راه اندازی تجهیزات و کنترل کیفیت تمام آنها در کنار شماست تا کار خود را استارت بزنید. علاوه بر این برای چکاب سالانه تمامی تجهیزات برودتی هم می توانید با ما تماس گرفته تا از بابت کارکرد و راندمان سالانه تجهیزات مطمئن شوید.

برچسب ها

ارسال نظر